Monday, March 15, 2010

hidup di makmal...

Posted by G.GNAK at 3/15/2010 05:57:00 PM
hari ahad::

lili cakap: apelah jiji ni,call la...
yaya cakap: a'ah,call lah explain...
momo cakap: macam gaduh dgn kawan2...

ape jiji buat....: ntahler, gerak hati cakap xpyh call...cane ek??

hari isnin::

orang kate cinta itu buta, sepi itu indah....tp,bila chee wei tu dah marah??tgk dia mmg mcm nak nangis...3 orng perempuan boleh buat dia cmtu..kesian gak kt dia....kita selalu pandang kaum sejenis kita nilah yang baek...kalau kita perempuan, kita selalu cakap perempuan baeklah compare ngn lelaki,kita backup kaum kita...same goes well to kaum adamla situasi ni..tp,this thing jadi,memang aku backup cheewei...jdnya,dlm hidup jgn diskriminasi jantina...yang benar tetap yang benar dan salah,tetap yang salah...walau siapa pun kita....

nota kaki::
walau group aku bukan dikatakan group terbaek, walau group mate aku bukan yg pandai2 sgt (aya je terbijak), walau ada sorng je laki2, walau groupmate ak slalu sakit bukan2 (Hahahah), walau momo cm lemah gemalai, walau tak berapa nak hyper cm group lain, walau dikatakan group pendiam, tp....aku tetap puas hati..gembira....syukur...sebab..group ni bukan the baddest group for me...i enjoy myself with them...experience, love, togetherness, we build our own memories..hahahahahahahahaha...sayang r group member aku.....

0 comments:

 

G.GNAK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei