Wednesday, March 17, 2010

..dedication..

Posted by G.GNAK at 3/17/2010 12:58:00 AM
Malam ni dok pikiaq cne nak dptkan boyfriend b4 hbs study bln 5 ni....ni smua gara2 sbb dah jnji ngn kezen cm2 kn...dia ada lg 2 tahun xpe r,ada chance lg...aku??lg 2 bulan je ni...huhuhuhu...sbnrnyer ak pon x bp nak berkesah sgt ada bf ke x sbb 1 list dreams aku yg melambak kt sblh kiri ni pon tak tercapai lg, mls mahu pk bf segala, klu ada,adalah, klu xde,xdelah...tp,bile time balek umah atok tu yg payah,ada aunty yg x caye je ak ni single lg sbb anak dia dah ada bf sjk sekian lama n siap nak promote diriku lg pada kwn anaknya yg dulu katanya tergila2kan dia juga...sumpah hamba xmo...ada aunty yg tnya,"dah ada orng tnya soalan cepu emas??"aku pon cam blur je...soalan ape??.."dah kawen ke single lg??"..ak wajibla ckp,"mane ada...."..monolog dlm hati, sape nak tegur ak bila aku dah buat muka ketat smpi nak terkoyak bila selisih ngn mamt2 yg ak tak kenal....member2 boleh ler senyum lebar, yg laen??sorry....aku pon cm kezen ak gak,xbp nak mesra alam ngn kaum adam ni...

pikiaq nak keje ape lepas ni pon ye gak..pg td jumpa en.ezam (pgwi sc chempath), dia cte keje pgwi sc ni mcm tula,mcm nila...bla..bla..bla..yada..yada..yada..lastly dia ckp,saya bukn nak menakutkan awak,tp tulah hakikatnye...n hakikatnyer,dia berjaya menakutkan aku...n xpelah,aku pon xbp nak gemor jd pgwi sc....nak jd researcher jela...itupon klu dpt...n ada hntr resume..tp cover letter pon x siap lg nak hntr kt IMR...ontah ler labu....nilh akibat kerje bertangguh..assigment lab??arghhhhhhh...apesal leh luper plak nak buat ni....wat esok r..bertangguh lg....ape nak jd ngn azam tahun 2010 ni???

yada..yada...pk punyer pk (wlupon sbnrnyer bertindak lg bagus dr pk tak hbs2, tp perasaan mls mengatasi segala2nye,sementalah tgh off day ni),..tetbe knock3...hehehe..epah amek phone dia yg tertinggl smm..then,knock3 skali lg..eh ada orng hntr batu sungai ler...dedication dr kwn2 baek ku di cni...hehehhehe..sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~(terus lupe pasal bf n keje...)





korang,
terima kasih
betul-betul terima kasih
banyak-banyak
touched~




0 comments:

 

G.GNAK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei